RECLAME MIDDELEN

Reclame middelen

Een flyer, folder, roll-up banner, poster of een brochure: er is een enorme keuze aan marketingcommunicatiemiddelen om je boodschap over te brengen op je doelgroep. Of dat nou huis-aan-huis is, via een magazine of krant of bijvoorbeeld op een beurs.

 

Ontwerp

Het ontwerp dat ik maak is altijd een combinatie van de inhoud, de doelgroep en het gekozen communicatiemiddel. Opvallend en doeltreffend. Ik denk met je mee over de inhoud en help je de juiste richting en de juiste toon te vinden zodat jouw boodschap overkomt bij je (potentiële) klanten op de manier die jij wilt. Ik adviseer je bij het kiezen van het meest geschikte communicatiemiddel en drukwerk. Flyer of banner, mat of glanzend, stevig papier of juist dun; ieder middel heeft een eigen uitstraling en is dus van belang om te bereiken wat je wilt: aandacht van je publiek!

 

logo en huisstijl ontwerp websites tarieven voor logo en website design nieuwsbrieven

Flyer

folder-Mijnders-adviesEen flyer is ideaal voor een korte en krachtige boodschap of een actie. Een flyer is meestal klein, A5 of briefkaartformaat (A6) bijvoorbeeld. Maar groter of kleiner kan natuurlijk ook!

 

Folder

folders-waterselectEen folder is altijd gevouwen, in 2, 3 of meer delen. In een folder heb je meer ruimte om te vertellen wat je wilt. Om een mooi sfeerbeeld van je bedrijf neer te zetten. Om je bedrijf en je producten en/of diensten onder de aandacht te brengen.

 

Poster

Een poster is meestal op groot formaat (A0, abri) maar kan ook op A3 formaat gemaakt  worden natuurlijk. Hoe groter, hoe meer aandacht! Een poster is daarmee ideaal voor een groot event, een bijzondere actie of voor een posterpresentatie.

 

Roll-up Banner

Een roll-up banner kun je vaker gebruiken op bijvoorbeeld een beurs of gewoon in de hal van je kantoor. Hij blijft zelfstandig staan en na het inrollen zit de banner veilig in een mooie houder.